v

понеделник, юни 16, 2008

Европейскоооооо... с IPTV.bg

Да ме прощават СЕМ, bTV, Канал 1 и другите национални ефирни телевизии, който са можели да дадат 2 милиона за лиценз за излъчване на футболното първенство. Да ме прощават, защото нито една от тях не може да си позволи да дава два мача по едно и също време по различни канали... За сметка на това Диема може!

И да ме порщават господата с глемите плазмени телевизори за много пари с функцията картина в картината, защото втората е много малка. Да ме прощават и Булсатком, на които телефоните са претоварени и не можеш да се свържеш с оператор с дни. Да ме прощават и тези с двата телвизора, един в кухнята и един в хола, на които се налага да преправят кабелите на кабеларката.

Аз намерих своята истина и тя се казва IPTV.bg. Качеството е перфектно, звука също, прекъсвания няма, дори и между полувремената :)))). А за да стане по-интересно намерих и два лаптопа, един монитор и един телевизор. Резултатът е следния:



Два паралелни онлайн потока, показващи едновременно провеждащите се мачове между Австрия и Германия, и Полша и Хърватска. Останалото са кабели и цъкане с мишката.

публикувано от Росен Антонов @ 9:15   0 коментара

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница